Klacht: Bezorgadres niet doorgegeven en 2 verschillende schoenen in de doos

op 18 augustus 2016 over Spartoo in de categorie Internetshops - Kleding

Na 3 weken te hebben gewacht en gebeld met zowel Spartoo als PakjeGemak (waarmee het pakketje werd verzonden), kwam ik toevallig de Bruna binnen lopen in het dorp en hoorde ik dat mijn pakketje hier was afgegeven. Dit terwijl ik een ander bezorgadres had opgegeven. Toen ik het pakketje uitpakte zaten er twee verschillende schoenen in de doos..

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spartoo

Bericht van Spartoo

11 maanden geleden - Beste Eva , Hartelijk dank voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak. Volgens ons systeem heb je gekozen dat je pakket wordt bezorgd naar het volgende adres: Bakkerij van Kol Pannerdenseweg 6686BH DOORNENBURG Inmiddels zie ik dat je de retour hebt aangevraagd voor de bestelling met nummer D3EF624041C6B614. Ter compensatie van het ongemak bied ik je een kortingsbon aan twv 20% welke je kunt gebruiken op je eerstvolgende bestelling. De kortingsbon is 1 jaar geldig bij een min aankoopbedrag van 60 euro (muv partner- en afgeprijsde artikelen). Hier is je kortingscode: 7d69f8f5af Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice op 085 - 888 30 19. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Ik wens je een fijne dag en tot ziens bij SPARTOO.NL. Adriana Klantenservice Spartoo.nl

Reactie van de melder van de klacht evaderksen

11 maanden geleden - Beste Adriana, Hartelijk dank voor uw reactie. Aangezien er twee verschillende schoenen in de doos zaten, heb ik deze bestelling direct retour gestuurd en een nieuwe bestelling geplaatst. Graag zou ik hierop mijn kortingsbon van 20% inleveren. Is het mogelijk om daarmee een deel van mijn bedrag terug te krijgen? Bestelnummer: FF6E0377E0562CD6 Met vriendelijke groet, Eva Derksen

Reactie van de melder van de klacht evaderksen

11 maanden geleden - Beste Adriana, Ik zie nu dat mijn bestelling geen minimale waarde heeft van €60, toch wil ik jullie vragen om de korting hierop toe te passen, aangezien ik onnodige moeite heb moeten doen/benzinekosten heb betaald om de vorige bestelling te achterhalen/retour te sturen. Met vriendelijke groet, Eva Derksen

Reactie van de melder van de klacht evaderksen

11 maanden geleden - Vervolg.. Daarnaast is deze korting voor iedereen beschikbaar met de kortingscode: LEKKERWEER2MR. Dit is absoluut geen passende oplossing. Met vriendelijke groet, Eva Derksen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spartoo in behandeling genomen

Bericht van Spartoo

11 maanden geleden - Beste Eva, Hartelijk dank voor je bericht. We gaan mee in jouw voorstel, we hebben 20% van het aankoopbedrag teruggestort op je rekening van je laatste bestelling. Dit kan je binnen enkele dagen terugzien. Ik hoop je zo een passende oplossing te hebben aangeboden. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice op 085 - 888 30 19. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Ik wens je een fijne dag en tot ziens bij SPARTOO.NL. Adriana Klantenservice Spartoo.nl

Reactie van de melder van de klacht evaderksen

11 maanden geleden - Beste Adriana, bedankt voor je snelle terugkoppeling en oplossing! Met vriendelijke groet, Eva Derksen

Bericht van Spartoo

11 maanden geleden - Beste Eva, Graag gedaan hoor. Met vriendelijke groeten, Adriana

Reactie van de melder van de klacht evaderksen

11 maanden geleden - Goedemorgen Adriana, Tot nog toe heb ik nog geen bericht gekregen dat mijn retourbestelling is aangekomen. Ik heb hem ongeveer 1,5 week geleden opgestuurd. Zou u dit na kunnen kijken? Mvg, Eva Derksen

Bericht van Spartoo

11 maanden geleden - Beste Eva, Hartelijk dank voor je bericht. Ik zie inderdaad dat je de retouraanvraag gedaan hebt. Dit pakket is tot nu toe nog niet in het magazijn gescand. Je hebt gekozen voor een retourzending via PostNL en dan hebben we de Track en Trace barcode nodig om je retour te verwerken. Ik zie dat je niet de juiste track and trace code hebt doorgegeven. De code dient te beginnen met 3SLFVZ. Ik wil je verzoeken om de juiste code even door te geven aan adriana@spartoo.nl. Indien je het retourbewijs niet meer hebt, neem dan direct even contact met ons op. Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice op 085 - 888 30 19. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Ik wens je een fijne dag en tot ziens bij SPARTOO.NL. Adriana Klantenservice Spartoo.nl

Alle klachten die gemeld zijn door evaderksen