Klacht: Bezorg klachten.

dolhen123 op 22 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van Bommel, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de krant momenteel regelmatig te laat wordt bezorgd of zelfs niet wordt bezorgd. Uiteraard mag u van ons verwachten dat de krant goed wordt bezorgd, onze...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 22 mei 2018

Een klant van de Telegraaf ervaart regelmatig problemen met de bezorging van de krant, die vaak te laat of helemaal niet wordt geleverd. Daarnaast ondervindt de klant moeilijkheden bij het inloggen op de website om de bezorgklachten door te geven, wat leidt tot extra kosten voor telefonische contact.

Mijn Klacht:

Vrijwel dagelijks de telegraaf te laat.
Regelmatig is hij niet bezorgd.
Wil je het doorgeven op telegraaf.nl in mijn media dan is het niet mogelijk om mijn wachtwoord in te vullen.
Dus dan maar bellen. Met de nodige kosten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de krant op tijd in de bus. En niet een of twee keer per maand dat er helemaal geen krant is. Verder een goede manier om mijn klachten bij de telegraaf door te geven. Het is niet erg als de krant heel af en toe te laat komt of door omstandigheden een keetje niet. Maar dit moet niet structureel zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 mei 2018 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Bommel,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de krant momenteel regelmatig te laat wordt bezorgd of zelfs niet wordt bezorgd. Uiteraard mag u van ons verwachten dat de krant goed wordt bezorgd, onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de desbetreffende bezorgdienst om een oplossing te vinden zodat de krant weer iedere dag op tijd bij u bezorgd wordt.

Wat betreft mijn media heb ik u een email gestuurd waarin u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken, ik heb het uitgetest met een tijdelijk wachtwoord en het werkt goed.

wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM