Klacht: Bezorg klacht

op 06 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Jonge,

hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u dinsdag en vandaag geen krant heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak. wij gaan direct contact opnemen met de desbetreffende bezorgdienst en er voor zorgen dat de krant vanaf morgen weer juist wordt bezorgd. Uiteraard worden deze 2 gemiste kranten aan u vergoed.

Hartelijke groeten,

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door PeterJacobus