Klacht: bezoekerspas

op 11 oktober 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte gemeente,
ik kreeg gisteren visitie 10/10 om 15.15 heb ik mij parkeer app
aangezet. na een uurtje dus rond 16.10 wilde ik mij bezoekers uitzetten maar dat ging niet er was storing dus ik heb tot 18.00 betaald dan is het in mij wijk betaald parkeren.
14010 gebeld die konden er ook niks aan doen.
mij vraag is ik wil graag dat geld terug wat ik heb betaald.

Gewenste Oplossing:

dat ik mij geld terug wil wat ik heb betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2486388