Klacht: bezoekerspas parkeren

op 08 augustus 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik woon in Den Haag, ben maandag 7 aug. niet naar Rotterdam geweest. Nu krijg ik een herinnering dat mijn auto nog aangemeld staat. Volgens het bericht geactiveerd op 7-8-17 om 15.53. stopt pas morgen morgen 9-7-17. om 11.53. Zo ik al schreef, Ik ben helemaal niet geweest op de 7e. Nu belde ik parkeren om dit te melden. Zij konden mij niet helpen omdat ik geen BSN nr. had van de bewoonster. Ondanks dat ik geb.datum, naam enz. kon melden. Nu sta ik dus 3 dagen ingecheckt zonder dat ik er geweest ben. Ik vind het schandalig dat de mogelijkheid er niet was om het parkeren ongedaan te maken. Mijn kenteken is 90-HB-NT. Mijn moeder woont Putselaan 92b. Ook krijg ik regelmatig herinneringen over familie, dat hun auto nog staat aangemeld terwijl ze wel degelijk afgemeld zijn. Laten mij via de fam. app de in-, en afmelding zien. M.a.w. dit gaat ook vaak fout !! Bezoekers PARKEREN met de pas gaat vaak fout !

Ik verwacht dat dit wordt opgelost, niet voor het geld, maar voor het recht en een verontschuldiging vind ik ook wel op zijn plaats !

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaanbroeshart