Klacht: Bewijzen wordt niet na gekeken

Ben vandaag na dat ik gisteren via belastingdienst heb vernomen dat van de bergh en partners derdenbeslag hebben gelegd bij hun langs gegaan wordt je toch schandalig behandelt den top niet normaal wat een moeite moet je doen om je dossier te krijgen waar de zaak om draait en dan nog zeggen ja daar vragen we normaal geld voor en nog zijn mijn bewijzen niks waard wordt niks mee gedaan ben ook bij MC factor geweest die deden iets normaler en gaan kijken ben ook bij body store geweest een toffe kerel is dat hij heeft hier vaker last van en krijgt zelf zijn geld niet als er geïncasseerd wordt door MC factor in het verleden hij werkt gelukkig niet meer met hun ze zeggen ga maar in verzet lijkt mij dat je toch eerst met schuldenaar wilt kijken voordat je naar rechter gaat of niet ben ook bij politie geweest en echt tof wat hun zeiden hun gaan mij helpen heb ook al melding gedaan bij het CMI van den bergh en partners nemen mij niet serieus en ze komen met allemaal dingen wat neigt naar oplichting telefoon heeft iedergeval goede geluidskwaliteit in wacht hokje kwam andere schuldenaar heeee die man werd gewoon bedreigt zit tegen afpersing aan alles aan mij zaak wordt verdraait ben blij dat politie mij gaat helpen echt met uitzondering normaal nooit met zulke zaken zei hebben in hun adres historie gekeken en zeiden deze zaak klopt zeker niet ik hoop dat ik met van den bergh en partners er zelf uit kan komen zo niet procedeer ik zoals ze zelf willen

Per direct zaak opheffen en van mijn naam door identiteitsfraude

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Blankestijn