Klacht: Betwiste vordering wordt niet onderbouwd

alexander.mullenders op 28 maart 2018 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

In eerdere correspondentie heb ik de afgelopen jaren meerdere malen aangegeven dat ik de vordering betwist en dat als EDR de vordering desalniettemin handhaaft, ik graag de onderliggende bewijsstukken zoals een contract of opdrachtbevestiging van tegemoet zou willen zien. Ondanks deze meerdere verzoeken heeft EDR tot op heden niet de onderliggende bewijsstukken aangeleverd.

Als de gevraagde stukken worden aangeleverd, dan wel dat men toegeeft dat de vordering inderdaad niet terecht is en deze wordt ingetrokken

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 05 april 2018 om 14:54 geantwoord

Klager geeft aan meermaals de vordering te hebben betwist en om bewijsstukken te hebben gevraagd. Indien er geen bewijsstukken kunnen worden aangeleverd, ontvangt klager graag een bevestiging dat de vordering onterecht is en wordt ingetrokken. Wij hebben de bewijsstukken aan klager toegestuurd (per post en per e-mail). De vordering zal niet worden ingetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door