Klacht: Betreft mails die niet binnen komen

op 10 juli 2017 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Vaak meerdere mails verstuurd naar het examencenter en naar scheidegger zelf om een examen aan te vragen vaak ook gebeld geen van deze mails kwamen aan bij scheidegger dus besloten om te stoppen na zo vaak bellen me te horen krijgen dat de mails niet binnen kwamen nou Moet de bevesteging schriftelijk zijn en via de Mail gaat het niet wacht op inkt zodat ik een brief kan schrijven naar scheidegger toe belachelijk gewoon en maar door moeten blijven betalen geen excuses niks geen opplossing mails van andere krijgen we wel binnen als ik een email verstuur naar wie Dan ook komt het wel gewoon binnen

Graag de opleiding stopezetten en me geld terug geven

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 11 augustus 2017 om 10:43 geantwoord

Beste Gadir,

Op 17 juli jl. hebben wij naar aanleiding van jouw klacht een inhoudelijke reactie per e-mail gegeven. Wij hebben hier tot op heden geen respons op ontvangen. Indien je nog vragen en/of opmerkingen hebt dan helpen we je graag telefonisch of per e-mail verder.

Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Gadirtje1234