Klacht: betreft levering Solis Massagestoel Wellness Prestige 249

op 20 januari 2014 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Heden ontving ik mijn bestelling van bovenstaand product.
Tijdens het doorlezen van de instructies, bleek dat de massagestoel, niet door mij gebruikt mag worden. In verband met letsel aan mijn wervelkolom en het vastzetten met metaal
van diverse wervels!! Ik heb voor retourzending, contact opgenomen met de leverancier. Zij vermelden op hun magazijnbon dat een bestelling binnen 30 dagen geretourneerd mag worden. Helaas,mag dit niet als het om een prijs van de postcodeloterij gaat!!! Ik voel me teleurgesteld!!!!

Teruggave van de massagestoel! Teruggave van de 250 punten om een ander artikel uit te zoeken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Bericht van Fonq

3 jaren geleden - Beste heer van der Veen, Zoals eerder aangegeven hebben wij uw retour in behandeling genomen. De reden dat wij de retour in eerste instantie niet wilden accepteren heeft betrekking op een gewonnen prijs. Daarnaast was het product meerdere keren gebruikt. Voor ons is dit voldoende reden om een retour niet in behandeling te nemen. In uw geval hebben wij nu een uitzondering gemaakt en de 250 punten worden teruggestort op de code. Zoals aangegeven kan dit ongeveer twee weken duren. Met vriendelijke groet, Sander namens het fonq.nl team!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 05 februari 2014 om 13:09 geantwoord

Beste,

Als uitzondering op de regel hebben wij het product retour genomen en de punten worden teruggestort, zodat de klant een andere prijs kan uitzoeken.

Sander namens het fonq.nl team!

Heeft op 05 februari 2014 om 16:19 geantwoord

Klacht is door Fonq snel en goed opgelost .
We zijn zeer tevreden .
Onze hartelijk dank .
Vriendelijke groet.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fonq beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Flappie1