Klacht: betreft een onbekende betaling

op 28 augustus 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg een negatieve registratie van BKR en betrof Wehkamp.Ik heb al ongeveer 18 jaar geen bestelling gedaan bij Wehkamp dus kan mij niet voorstellen dat ik een achterstand heb.Gebeld met Wehkamp maar die waren verbaasd want er staat bij hun niets meer open dus gaven mij de gegevens van Lindorff en dat vond ik een beetje raar en aangezien er zoveel over Lindorff in de media staat over afpersing en oplichting heb ik gedacht om jullie in te schakelen.

Ik ben tevreden als alles op de waarheid berust en dat ik niet wordt opgelicht of afgeperst want ik heb geen cent te makken en kom daardoor alleen maar meer in de problemen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 augustus 2017 om 10:18 geantwoord

Lindorff heeft nog een terecht vordering openstaan. Vanaf het moment dat wij de vordering in behandeling hebben, is er met u een regeling afgesproken. Tot en met december 2011 ontvangen wij uw betalingen. Nadat u uw betalingsregeling niet meer bent nakomt, hebben wij u hierover aangeschreven. Via schuldhulpbemiddeling ontvangen wij bericht dat uw schuld wordt meegenomen en ontvangen wij enkele betalingen. Nadat wij bericht ontvangen van uw schuldhulpverlenende instantie, dat de bemiddeling is beëindigd, schrijven wij u opnieuw aan over de schuld. De schuld is nog niet voldaan, hierdoor kunnen wij Wehkamp nog niet melden dat de vordering is gesloten en kan er geen laatste aflosdatum worden toegevoerd aan uw registratie bij het BKR. Wij zullen u de vordering verder toelichten via een brief.

Alle klachten die gemeld zijn door liggen01