Klacht: betataling photo digitaal het complete fotografie boek

op 29 februari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Beste, ik kreeg onlangs een herinnering van betaling, sorry die had ik wel betaald maar is wegens omstandigheden heeft de bank die niet uitgevoerd en dat was op 21/12/2015. Ben toen op vakantie vertrokken en bij thuiskomst lang er een verwittiging in de bus en die ben ik onmiddellijk gaan betalen op 18/2/2016. Nu kreeg ik vandaag terug een verwittiging in de bus, Deze betaal ik niet, waarschijnlijk zijn er een paar misverstanden gelopen. Als jullie mij het mail adres bezorgen stuur ik graag de beide betalingsafschriften door. Hopelijk wordt dit aanvaard.
Hoogachtend en excuses voor het ongemak
Bunk Marianne
Gloriantlaan 57/16
2050 Antwerpen

Eens de betaalde stortingen nauwkeurig nakijken vanaf 18/2/2016
Hartelijk bedankt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Bunk, Wij hebben uw betaling in goede orde ontvangen. Excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Abonnementenland Marjon van Rij Administratief Medewerkster

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:27 geantwoord

Deze klacht is inmiddels verholpen,
Als er vragen zijn, kunt U ons bereiken via onze klantenservice,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door BUNK M