Klacht: Betaling/uitschrijving

op 13 december 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik had mij voor de verkeerde woningnet ingeschreven. Heb mij namelikjkl voor huurwoningeninnederland ingeschreven die gratis hoort te zijn. althans dat zeggen ze. Ik krijg een bevestigingmail van de inschrijving en krijg pas de volgende mail over 2 maanden wanneer het over de betaling gaat. in die tussentijd hebben ze mij geen enkel woning aangeboden.
de bedrag is al met 40 euro verhoogd en dreigen ermee naar de deurwaarder te gaan. Deze ben ik bereid te betalen maar ze willen mij niet uitschrijven. er staat dat ze een link zouden sturen naar mijn mail voor het uitschrijven maar dat doen ze niet. Ik krijg helemaal niks binnen. Nu ben ik bang dat ze door zullen gaan met het sturen van incasso mailtjes terwijl ik me al de hele tijd probeer uit te schrijven! hoe kom ik van ze af?

als ik uitgeschreven ben en geen mailtjes meer van ze ontvang over betalingen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Beste Tarik, Helaas kan ik je niet verder helpen. Wij zijn namelijk van Huurwoningen.nl en Huurwoningeninnederland.nl is een ander bedrijf dan wij zijn. Succes verder! Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:39 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door STOPDIT