Klacht: betalingssysteem werkt niet/ onterechte berekening creditcard aansluiting

op 06 oktober 2016 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Het was voor klanten van onze (speelgoed)webshop onmogelijk te betalen gedurende 3 dagen. Nadat wij tot de ontdekking waren gekomen en ‘een case’hadden aangemaakt heeft Icepay werkelijk niets gedaan om dit probleem te verhelpen. Sterker nog, het lag aan onze database. Na overgestapt te zijn naar Mollie werkte alles weer naar behoren binnen 1 minuut….. Helaas hebben wij gedurende 3 dagen omzet gemist daar niemand kon afrekenen. Klacht nummer 2 is dat Icepay onterecht €125 heeft afgetrokken voor een creditcard aansluiting waarvan wij al 5 à 6 maanden geen gebruik meer maken daar Icepay deze heeft geblokkerd omdat de omzet niet interessant was. Wel gewoon €125 in rekening brengen en met een incasso gaan afrekenen ondanks dat ik al 4 dagen geleden melding heb gemaakt dat dit niet klopt via ‘een case’. Gewoon ijskoud geen antwoord geven.

Ik heb het contract al opgezegd met Icepay maar omdat ze een opzegtermijn hebben van 3 maanden(!) zullen ze nog tot juni 2017 maandtermijnen van €40,- in rekening brengen. Daar wij gedurende 3 dagen omzet hebben gemist en het negeren van het probleem van de creditcard aansluiting lijkt het ons billijk per omgaande het contract te beeïndigen zonder extra en maandelijke kosten tot juni 2017.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IcePay

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IcePay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jouetsplus