Klacht: Betalingsreden

op 26 april 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik heb online een jaar overzicht gedownload op het Internet voor 39 euro. Hiermee ben ik naar UWV gegaan. Deze melde mij dat hij niet juist is ingevuld. Er was een maand teveel berekend.
Hiervoor moest ik het weer opnieuw doen. Ze vertelde dat je gewoon gratis zo een formulier kunt downloaden.

Ik voel mij 2x belazerd 1 het kon gewoon gratis en dat was een beter advies geweest. Ik voel mij hierdoor opgelicht.

Toen ik alles zelf had geregeld, kreeg ik weer de rekening. Ik heb contact opgenomen en verteld dat ik mij belazerd voelde omdat het gewoon gratis is in plaats van dat je voor zo een formulier iemand zoveel geld uit de broek klopt. Tevens heb ik ze uitgebreid verteld wat er fout was want dat snapte ze niet. Nou ze hadden gewoon 1 maand teveel berekend en daarom moest het opnieuw.

Ik wens niet voor zulke praktijken te betalen en dat heb ik vandaag ook aan het incasso bureau laten weten. Dan gaan we wel naar de rechter.

Als de kosten worden opgeheven, en eventueel een sorry voor het geven van een verkeerd ingevulde formulier (het ongemak)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 26 april 2017 om 17:50 geantwoord