Klacht: Betalingen

op 14 augustus 2017 over DetoxFormule.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Goede dag, ik heb 1x een bestelling gedaan. En 59,95€ betaald. Later bleef ik aanmaningen binnen krijgen. Toen werd er gezegd dat ik 2 bestellingen gedaan had, en de laatste niet betaald.Uiteindelijk heb ik nogmaals 59,95 betaald.
Nu blijven de incasso’ s gewoon doorgaan. Ik heb hen en Billink.bv, en het incassobureau screenshots van de bankafschrijving per mail gestuurd, als bewijs van betalingen.
Nu gaan de aanmaningen gewoon door en zeggen dat ik de 2e naar een verkeerde bankrekening van hun heb gestuurd, en daar maar moet vragen of ze het bedrag terug storten. Terwijl ik beiden naar dezelfde bankrekening heb gestuurd.Ik weet echt niet meer wat te doen om het op te lossen, gevoel opgelicht te zijn. En voor mij zijn dit forse bedragen. Hoop dat u me kunt helpen om hier van af te komen.Alvast bedankt, Bernadette Verhoeven

Als het opgelost wordt en ik niet steeds opnieuw benaderd wordt doorDetoxformule.nl en Billink.nlen het incassobureau

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DetoxFormule.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DetoxFormule.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Verhoeven