Klacht: Betaling wordt niet verwerkt

op 26 april 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Afgelopen maandag kreeg ik te horen dat ik een aanmaning had die bij Intrum Justitia lag. Ik moest wachten op de e-mail of brief van Intrum. Toen de e-mail binnen kwam heb ik dezelfde minuut het bedrag nog volledig betaald. Dit is inmiddels 7 dagen geleden. Bij betaling wordt aangegeven dat deze met 2 dagen verwerkt is. Omdat de opdrachtgever OV chipkaart is is mijn kaart nu geblokkeerd. Intrum verwerkt mijn betaling niet waardoor ik nu al twee weekenden niet gebruik kan maken van mijn vrij reizen weekend OV en dit loopt heel hoog in de kosten. Intrum komt belofte ‘binnen twee dagen werken wij de betaling’ niet na. We zijn nu een week verder en volgens Intrum is mijn boete nog altijd onbetaald, ondanks vele bellletjes, screenshots, betalingskenmerken willen zij mij niet helpen. Ik vind het diefstal!

Op mijn mails reageren waar ik de kenmerken doorgeef en vandaag nog mijn betaling verwerken en dit doorgeven aan OV-chipkaart!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 29 april 2016 om 08:02 geantwoord