Klacht: Betaling verplicht voor retourzenden ongevraagde bestellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds meerdere malen heeft mijn moeder ongevraagde bestellingen ontvangen die niet geweigerd kunnen worden omdat de bezorgdienst deze domweg voor de deur neerlegt. En dan moet er betaald worden om deze zending terug te sturen. Ook staan allerlei extra zaken (extra betalen voor spoedbestelling bijvoorbeeld, start van een serie bestaande uit diverse bestellingen) die doorgestreept zouden moeten worden omdat je anders akkoord zou zijn gegaan met deze zaken.

Gewenste Oplossing:

Ben alleen tevreden als het bedrijf stopt met deze ongevraagde zendingen (heb overigens zwart op wit de bevestiging dat alles stopgezet zou worden) en mijn moeder niet blijft achtervolgen met aanmaningen voor betaald-teruggestuurde zendingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goed leven met Euro Shopping over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw de Jong - Winkel