Klacht: Betaling openstaande vordering

op 08 juni 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ook ik ben vandaag gebeld 08-06-2018 door direct solutions over een vordering van juli 2016 ,waar ik dus nog nooit van gehoord heb .
Er zouden bandopnames zijn en herinneringen en dergelijke niet dus niks ontvangen .
Ik ben lid van de consumentenbond en heb contact met hun gehad en die zegt als er geen schriftelijke handtekening is ,is het niet rechtsgeldig .
Dit heb ik via de mail naar hun toegestuurd ,omdat ze dreigen met deurwaarde en ik geen bewijs krijg van hun ,dan moet ik niet betalen en komt de deurwaarder vanzelf en daaraan kan ik bewijs vragen en dat gaat me dan 4x zoveel kosten ,dus niks ja maar gewoon betalen dan ben ik ervan af! nou sorry echt niet !die grote mond ben ik echt niet van gedient en de brief die ik via email verstuurd heb moeten jullie maar eens goed lezen .

als de zogenaamde factuur doormidden gescheurd word en jullie mij met rust laten!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Connie NO