Klacht: Betaling online, reis disneyland

Mevr Labio Tatjana op 27 december 2019 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 16 dec een bedrag van 1115.63 euro van mijn rekening zien gaan die ter bestemming disneyland was voor mijn verblijf met de kids van 2 jan tem 3 jan. Disney annuleerde plots mijn reis. Ik belde…..de centen zijn nog steeds niet op hun rekening terwijl ze wel van mijn rekening zijn. Ten eerste zijn mijn centen zoek, ten tweede valt onze reis in deugen…. de bank is verwittigd maar hulp van Disney is er niet. Integendeel aandrang tot betalen van tweede som om de reis toch te kunnen laten doorgaan???? Hallo, ik zou eerst graag mijn centen terug zien van de eerste reservatie….

Als ik vandaag geen antwoord heb van mijn bank en of Disney want die go g er alles aan doen voor teruggave centen dan neem ik gerechtelijke stappen.

Tatjana

Ik zal tevreden zijn als de centen of bij mij terecht komen of bij Disney terecht komen en de reis volgende week kan doorgaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Reactie van de melder van de klacht Mevr Labio Tatjana

1 jaar geleden - Is ondertussen opgelost! Disney heeft het uitgezocht en centen en reservatie terug gevonden. We kunnen vertrekken! Dank u Disney.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Labio Tatjana