Klacht: betaling niet op tijd doorgestort

op 29 januari 2014 over Incasso Unie in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 3 januari 2014 een restant bedrag afbetaald aan Bazuin. Het doorstorten naar Incasso unie duurt al lang eindelijk op 28 januari was het binnen bij incasso unie.
Dit zegt Incasso unie maar Bazuin zegt 17 januari doorgestort.
Ze gaan het pas volgende week overmaken naar zilveren kruis.
Incasso unie zegt het al te hebben doorgegeven aan zilveren kruis maar je raad het al zilveren kruis weet van niks.
Ik heb elke Dinsdag( dit is mijn vrije dag ) gebeld en wordt er zo moe van. Uiteindelijk kan ik dus aanvullend verzekerd worden ik heb nu nog tot 31 januari.
Beetje jammer dit snap wel wie er nu genoeg rente trekt.

Meteen bij binnen komst doorstorten in deze digitale wereld moet dot geen moeite zijn.
Ik heb met I-Deal betaald op de site van Bazuin

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Incasso Unie over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Incasso Unie in behandeling genomen

Incasso Unie

Heeft op 11 februari 2014 om 13:10 geantwoord

Cliënt heeft brief ontvangen met uitleg.

Heeft op 11 februari 2014 om 13:15 geantwoord

Wordt erg mooi gemaakt maar er is niks opgelost wordt gezegd 28/1doorgestort maar is niet waar die dag nog yelefonisch contact gehad en was nog niks gedaan. Op 30/1 nog contact gehad met zilveren kruis er was alleen daar dossier gesloten door incasso unie maar nog steeds niet financieel afgehandeld heb ook nog steeds geen bericht gehad van inkasso unie of zilveren kruis laat staan van CVZ.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Incasso Unie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Incasso Unie beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door GJE