Klacht: betaling membership

op 07 september 2015 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

op 3-9-2015 heeft lexa geprobeerd een bedrag van 34.97 van mijn rekening af te halen, omdat dit bedrag er toen niet opstond heb ik dit bedrag als nog de volgende dag overgemaakt naar t zelfde rekeningnummer dat ook dit bedrag eraf heeft proberen te halen, maar toen ik dus de customer care van lexa sprak zeiden ze me het volgende.

Goedendag,

In uw bericht geeft u aan dat u een betaling naar Lexa heeft overgemaakt.

Het is niet mogelijk om per bankoverschrijving te betalen. Indien u geld naar een rekening heeft overgemaakt, heeft u het geld nu gestort op de rekening van WorldPay, een wereld wijd opererend bedrijf dat voor honderden bedrijven hun betalingen beheert. Het zal vrijwel onmogelijk zijn om deze betaling nog terug te vinden.

Om u verder op weg te helpen wil ik u vragen om ons een printscreen van uw betaling te sturen waarop de volgende gegevens duidelijk zichtbaar zijn:

– Het bedrag van de betaling
– Omschrijving/mededeling (met daarin het betalingskenmerk)

Deze gegevens krijgt u automatisch te zien wanneer u de betreffende betaling opent. Vergeet u hierbij niet de naam van de rekeninghouder en uw IBAN of creditcard nummer te vermelden (bij het creditcard nummer zijn de vier eerste en vier laatste cijfers voldoende). U kunt de printscreen met aanvullende gegevens aan een bericht toevoegen door op de “Help” pagina aan de rechterzijde op “Neem contact op” te klikken. U kunt documenten toevoegen door naast “Bijlage” op “Upload een document” te klikken.

Ik heb die printscreens al gestuurd maar hoor maar niks terug.

MVG ramon

als ze me vertellen hoe ik dit alsnog kan betalen!!!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ramon1984