Klacht: betaling camping

op 27 juni 2016 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben ontzettend boos i.v.m. slechte afhandeling van doorbetaling naar de camping die ik dacht geboekt te hebben, maar doordat jullie de betaling niet gedaan hebben(i.v.m. een storing bij jullie) heb ik niet de beschikbare datum en tent meer. Mijn geld staat nog steeds bij jullie op een rekening rente te trekken. Ik vind dit niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Dat gaat moeilijk worden ik moet nu op zoek naar een andere vakantiebestemming

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IcePay

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IcePay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thomas123s