Klacht: Betaling achterstand, onbekend. T-mobile

op 10 juli 2012 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Mijn moeder kreeg ineens een mail van intrum justitia dat zij een achterstand had van 450 euro’s en ze hoort nu pas na 8 jaar iets, maar wij hebben nooit een brief ontvangen. Heb inmiddels een verjaring brief naar T-mobile gestuud, maar ze hebben er nooit op gereageerd, drie dagen geleden heb ik een mail naar intrum justitia gestuurd voor nader informatie, maar daar reageren ze ook niet op. Vervolgens gebeld als ze mij een brief konden sturen naar mijn adres. Dat zouden ze doen, maar weer geen brief.

Bedrijf: T-mobile
Incasso bedrijf: intrum justitia

Ik ben tevreden als ik uberhaupt weet waar dit bedrag vandaan komt en waarom dat we pas na 8 jaar iets horen van het bedrijf. Mijn moeder heeft nog nooit een betaling achterstand gehad en ze houdt alles netjes bij. Dus zou graag nader informatie willen en liefst het contract die mijn moeder heeft getekent.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 13 juli 2012 om 16:28 geantwoord

Op 12 juli 2012 per e-mail afgehandeld.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum Justitia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Larsvoort