Klacht: Betaling abonnementsgeld

G.M. Rood op 14 december 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ik heb in een email aangegeven met de bedragen en de data dat ik al de termijnen al betaald had (overige ns wordt mijn abonnementsgeld automatisch afgeschreven) Ik heb nooit meer een reactie ontvangen om nog een bedrag te betalen.Waaruit ik de conclusie heb getrokken dat alles in orde was. Nu krijg ik zomaar een incasso van maar liefst 59,16 euro. Dit vind ik geen stijl. Mijn maandbedrag is 24,50 en nu moet ik onaangekondigd 59,16 euro betalen.Ik ben al jaren abonnee van De Telegraaf en ik wist niet dat ze zo met hun klanten omgaan.Ik had een reactie op mijn mails verwacht maar helemaal n iks zomaar een incasso terwijl volgens mij alles betaald is..Nooit heeft mij aan aanmaning bereikt.Ik verzoek u het bedrag ongedaan te maken en als er werkelijk nog 24,50 betaald zou moeten worden volgens jullie dan zou ik dat graag horen.
factuur 232343603 dossier 1536641 ref.4207828
Gerard Rood Hulft 17 1611LJ Bovenkarspel

DAt als het echt zo is ik genegen ben die 24,50 te betalen. Maar dan had ik daar wel bericht over moeten ontvangen .Ik verzoek u dan ook de incasso ongedaan te maken en eventueel een nieuwe nota te zenden van 24,50. Ik ben te goeder trouw geweest en ben er van uit gegaan dat na mijn mails alles in orde was.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht G.M. Rood

1 maand geleden - Nog steeds geen bericht voor de zoveelste keer op mijnklacht. Ik heb de Telegraaf een 0 gegeven in de gevraagde oplossing .Moet eigenlijk t-10 zijn. Ik voel me zwaar bedonderd door de handelwijze van De Telegraaf.antwoorden is toch wel het minste wat een fatsoenlijk mens kan doen. Ik heb geen goed woord meer over voor degene die de finaciele kant van de krant afhandelt.Een incassobureau op me afsturen over een betaling waar ik niks van weet .Ik betaal nl. al jaren automatisch en het ging altijd goed tot nu toe.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.M. Rood