Klacht: Betaling

op 07 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 september 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 september 2017 om 13:22 geantwoord

Deze rekening was reeds betaald. Ook zou het abonnementsgeld automatisch afgehouden worden.
Sinds vandaag geen dagblad ontvangen.
Dus onze klachten zijn niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Zegermanon