Klacht: Betaling

op 11 februari 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens bedrijfsbeëindiging te laat de factuur gekregen.

Gewenste Oplossing:

als alles geregeld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte heer de Jong, Wij hebben uw klacht ontvangen. Sinds korte tijd beheren wij de abonnementen niet meer van Stichting Vakinformatie Siergewassen. Voor verdere vragen en wijzigingen moeten wij u helaas doorverwijzen naar abonnementen@hortipoint.nl. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Nico de Jong