Klacht: Betaling

op 30 januari 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb een account bij huurwoningen wat ‘gratis’ zou zijn, ik heb geen premiumaccount. Toch wordt er elke maand 19,95 euro van mijn rekening afgeschreven.
Nu heb ik inmiddels al een woning gevonden, en wil mijn account helemaal verwijderen, maar dit lukt niet. Ondertussen moet ik gewoon doorbetalen…

Als mijn account verwijderd word (voor 02-02, dan moet ik namelijk weer betalen).
Ik zou helemaal tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Hoi Fenna, Excuses voor de late reactie! Ik zal er sowieso voor zorgen dat er komende maand geen incasso meer plaats vindt. Helaas kan ik o.b.v. het opgegeven e-mailadres geen premium account terug vinden, alleen een basis account (kosteloos). Heb je je mogelijk met een ander e-mailadres geregistreerd? Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Reactie van de melder van de klacht Fenna_Z

4 maanden geleden - Hallo, Er vond vandaag weer een incasso plaats, het probleem is dus nog niet opgelost... Ik heb verder geen andere mail geregistreerd en ik heb mijn account ook al meerdere keren opgezegd. Ik wil dus wel dat het geld word terug gestuurd, want voel me wel opgelicht. Mvg, Fenna Zegwaard

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:37 geantwoord

Beste Fenna,

Kan je contact opnemen via info@huurwoningen.nl? Wij kunnen namelijk aan de hand van deze gegevens geen premium account vinden. We hopen snel van je te horen.

We zien dat je al eens eerder contact hebt opgenomen via de mail, dit hebben wij beantwoord op 30 januari. Helaas heb je daar niet meer op gereageerd.

Maaike

Alle klachten die gemeld zijn door Fenna_Z