Klacht: betaling

op 05 september 2016 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie

in juli is de automatische incasso van mijn studie schuld niet kunnen doorgaan ik heb op Facebook dan op de duo pagina gevraagd wat ik moest doen en zij gaven mij een link naar de desbetreffende pagina wat ik natuurlijk heb gedaan
enkele dagen later stuur ik een mail of mijn betaling is ontvangen er is wel een bedrag ontvangen maar niet met het de juiste referentie en of ik nu nogmaals wil betalen met de juiste referentie
Maar nu heb ik betaald met de info die ik van duo gekregen heb en nu is dit niet juist ik vraag als ik nog maals betaal krijg ik dan het betaalde geld terug ik krijg hier geen antwoord op ik moet dus sowieso nog maals betalen anders word het aangezien alsof ik de maand juli niet betaald heb en ga ik dus problemen krijgen ondertussen weet ik niet of mijn betaalde geld word terug gestort of niet zij geven mij foutieve informatie en ik mag hier voor opdraaien

wanneer mijn gestorte bedrag gewoon zonder problemen voor de maand juli 2016 word gebruikt en zij de info die zij mij hebben gegeven op de website dan van duo aanpassen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ronaldoo