Klacht: Betaling

op 18 augustus 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Januari een betaling gedaan, voor mijn abonnement Nee nu sturen ze het incassobureau Brynhild op je af, om alsnog de betaling te doen.
Op 13/8 en op 18/8 via het contactformulier doorgegeven met bewijs, dat het betaald is, Maar tot heden er gewoon geen antwoordt er op krijgen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik antwoordt op mijn schrijven krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Selles, Om u van dienst te kunnen zijn hebben wij meer gegevens nodig. Om welk abonnement gaat het en wat zijn uw volledige adresgegevens. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Reactie van de melder van de klacht A Selles

9 maanden geleden - Antwoord wil ik van het incassobureau Brynhild die jullie hebben ingeschakeld, en die net zo laks zijn als jullie omdat ik 2 x iets heb doorgegeven via het contactformulier En ik hoef openbaar niet mijn gegevens te melden

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Selles, Wij zullen uw klacht doorgeven. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door A Selles