Klacht: betaling

op 08 juli 2016 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Op 1Juli 2016 is er 19,00 euro van mijn rekening afgeschreven voor een bepaald artikel wat ik besteld zou hebben ik kan mij niet herinneren wat ik besteld heb en bij welke firma
Kunt u mij vertellen wat dit is geweest ?

Vriendelijke Groeten
K van der Kolk Alkmaar

ik ben nog niet tevreden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IcePay

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Klaas van der Kolk

8 maanden geleden - Gek dat u geen oplossing weet voor mijn probleem , u weet toch waar dit bedrag naar toe ging ??

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IcePay nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 16 november 2016 om 12:44 geantwoord

Beste Klaas,

Bent u er inmiddels al achter wat u heeft besteld en bij welk bedrijf? Ik hoop het!

Zo niet, dan kunnen wij helaas dit niet voor u achterhalen. Wij hebben namelijk niet de bevoegdheid om uw rekeninggegevens te bekijken. Het beste kunt u daarvoor contact opnemen met uw bank. Wellicht kunnen zij u helpen bij het uitvinden waarvoor u heeft betaald en aan wie.

Wilt u meer weten over de diensten van ICEPAY, dan kunt u hier meer informatie over ons vinden: https://icepay.com/nl/betaald-via-icepay/

ICEPAY Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas van der Kolk