Klacht: betaling

op 08 juli 2016 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1Juli 2016 is er 19,00 euro van mijn rekening afgeschreven voor een bepaald artikel wat ik besteld zou hebben ik kan mij niet herinneren wat ik besteld heb en bij welke firma
Kunt u mij vertellen wat dit is geweest ?

Vriendelijke Groeten
K van der Kolk Alkmaar

Gewenste Oplossing:

ik ben nog niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IcePay

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Klaas van der Kolk

8 maanden geleden - Gek dat u geen oplossing weet voor mijn probleem , u weet toch waar dit bedrag naar toe ging ??

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IcePay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 16 november 2016 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klaas,

Bent u er inmiddels al achter wat u heeft besteld en bij welk bedrijf? Ik hoop het!

Zo niet, dan kunnen wij helaas dit niet voor u achterhalen. Wij hebben namelijk niet de bevoegdheid om uw rekeninggegevens te bekijken. Het beste kunt u daarvoor contact opnemen met uw bank. Wellicht kunnen zij u helpen bij het uitvinden waarvoor u heeft betaald en aan wie.

Wilt u meer weten over de diensten van ICEPAY, dan kunt u hier meer informatie over ons vinden: https://icepay.com/nl/betaald-via-icepay/

Met vriendelijke groet,
ICEPAY Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas van der Kolk