Klacht: betaling

op 04 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

boodschappen gedaan bij de action en moest 16.05 betalen ik gaf 20 euro maar kon niet contant betalen het was nl een pinkassa dus ik weer opnieuw in een andere rij betaal weer met 20 euro en de cassIere vroeg of ik er 5 cent bij had dus ik geef haar de gevraagde 5 cent en toen melde zij dat ze het niet aan mocht nemen omdat het 1 en 2 cent munten waren het vreemde is dat ik deze munten terug heb gekregen bij een andere action en het gewoon een wettig betaalmiddel is.ik heb de klacht bij action voorgelegd en die zeggen ook dat dat hun beleid is ik vind dit belachelijk

als action dit oplost het is voor mij een principekwestie geworden dus laat het aan hun over

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fransebul