Klacht: betaling

op 03 juni 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 02/06/2016 een betaling bericht om 1maand twoo premium te zijn maar de betaling is goed gekeurd in mijn app store staat deze ook bevestigd heb factuur gekregen ook maar op de site zelf kan ik nog steeds niets en we zijn nu al 04/06/2016
Zo verloopt mijn abonnement iets waar ik eens voor betaald hebt en kan ik er niets mee doen gelieve dit even te checken aub

Er zit een foto bij met de bevestiging

Gewenste Oplossing:

Dat abonnement actief staat of eventueel geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 04 juni 2016 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Lias,

Bedankt voor je melding en je aankoop.Onze excuses voor het ongemak, blijkbaar werd je aankoop niet geregistreerd in ons systeem.

Ik heb zonet 1 maand Premium toegevoegd aan je account.

Je kan de automatische verlenging alvast best stopzetten via je iTunes-account. Dit doe je als volgt:

- Open even de iTunes appstore op je toestel
- Scroll naar beneden, en selecteer \"Mijn Apple ID\"
- Je krijgt nu een pop-up menu te zien, ga naar \"Beheer mijn abonnementen\"
- Hier kan je nu Twoo selecteren, en je abonnement stopzetten.

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via info-nl@twoo.com Veel plezier en succes verder op Twoo!

Alle klachten die gemeld zijn door Lias