Klacht: betaling

op 28 maart 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

nadat wij mijn schoonzusje (uit rusland) aangemeld als datingzoekende was alles koek en ei, daarna moest er natuurlijk betaald worden om betere vooruitzichten!
Nou dat doen we ook maar we willen natuurlijk ook het beste voor haar,
wat blijkt nadat we betaald hebben is ze geweigerd omdat ze uit rusland komt en er veel spam is vandaar. Ook dat kan ik nog enigzins begrijpen maar met de techniek van tegenwoordig zien ze aan het ip adres dat het in NL gemaakt is maar maar ok, maar betaal dan in iedergeval het geld terug

terug betaling van 3 maanden lidmaatschap

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 28 maart 2013 om 16:10 geantwoord

Beste pjotrdc,

ik begrijp uit uw bericht dat u voor uw schoonzus een profiel heeft aangemaakt en een betaling heeft gedaan. Echter is het profiel nu gesloten, omdat personen uit Rusland, zich wegens veiligheidsomstandigheden niet mogen aanmelden op de Lexa website, en u nu graag de betaling gerestitueerd wilt zien.

ik heb de gegevens met betrekking tot het profiel voor u nagekeken en ben verheugd u te kunnen melden dat ik de betaling van 38,85 euro nog heb kunnen annuleren. U zult dit bedrag binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd kunnen zien.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door pjotrdc