Klacht: Betalen voor ontvangen van beloning

op 20 maart 2020 over i-Say in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op https:social.i-say.com kun je enquêtes invullen, waarmee je punten spaart. Je moet vrij veel vragenlijsten invullen voordat je 5 euro bij elkaar hebt gespaard. Maar als het zover is, dan kun je die punten inwisselen voor een tegoed van 5 euro op de i-saymarket.

Ik heb 5 euro bij elkaar gespaard, en netjes mijn tegoed van 5 euro op de i-say market gekregen. Vervolgens wil ik voor mijn tegoed een digitale bol.com waardebon kopen, ter waarde van 5 euro. Weet je wat je moet betalen voor deze bon? 5,32 euro!!!
Met andere woorden: je moet 32 cent bijbetalen om je bij elkaar gespaarde bon te mogen verzilveren!

Ik heb i-say hierover gemaild, en hun reactie is:
Op i-Say wissel je je punten in voor 5 Euro tegoed op i-Say Market.
Op i-Say market is 1 punt 1 eurocent, oftewel 5 euro 500 punten.
De kostprijs van de bon wordt geadverteerd als 532 punten (5,32 euro)

Ze geven dus gewoon toe dat je, als je 5 euro hebt gespaard, moet bijbetalen om deze 5 euro te verzilveren. Ik vind dit te gek voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Als je voor een tegoed van 5 euro een digitale waardebon van 5 euro krijgt, zonder dat je bij hoeft te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over i-Say nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BertErnie