Klacht: Betalen voor inchecken

op 20 juni 2017 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag 18 juni van Sofia terug naar Eindhoven gevlogen met WizzAir. Op donderdag 15 juni online ingecheckt voor de volgende dag. Destijds kon ik nog niet inchecken voor die zondag. Zaterdag nog geprobeerd om online in te checken maar dat deed het steeds niet. Dus wij dachten we doen het wel op het vliegveld, daar aangekomen bleek dat we €35 p.p. moesten betalen om te kunnen inchecken. Wij dachten dat die meneer een grapje maakte met ons. Maar hij vertelde dat we echt moesten betalen. Toen eerst nog geprobeed om de klantenservice te bereiken maar helaas. En ja toen maar die €35 betaald. Alleen maar om in te checken, echt belachelijk…. Ik hoop dat jullie mij tegemoet komen met het terug betalen van deze kosten.

Gewenste Oplossing:

Als WizzAir mij de incheckkosten van €35 terug betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door d.wigman86@hotmail.com