Klacht: Betalen openstaand bedrag

op 06 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ik ben vandaag gebeld door Direct Solutions met de melding dat ik nog een openstaand bedrag moest betalen anders komt de deurwaarder.

De onderstaande mail heb ik ontvangen direkt na het gesprek:

Geachte heer/mevrouw Krops

Refererend aan ons telefoongesprek van 06-02-2018 bevestigen wij de gemaakte afspraken met betrekking tot de openstaande posten:

De betalingstermijn van factuurnummer E15738242 is inmiddels ruimschoots verstreken. Het openstaande bedrag van € 182,40 zal uiterlijk 08-02-2018 door u op onze rekening NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V. zijn bijgeschreven.

Als uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zijn wij genoodzaakt de vordering definitief uit handen te geven aan onze incasso afdeling. Wij verwijzen hierbij naar onze algemene voorwaarden.

Zonder omgaand schriftelijk tegenbericht uwerzijds gaan wij ervan uit het bovenstaande correct te hebben verwoord.

Direct Solutions B.V.

Direct Solutions B.V.
MOSAICO Responsive Email Designer

Ik ben tevreden als ik weet hoe ik dit moet oplossen. En dat ik nooit meer door hun word gebeld.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krops