Klacht: betaalde producten niet ontvangen

op 14 juni 2018 over NuGezond.com in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 Mei heb ik een bestelling geplaatst bij nugezond en betaald
Telefonisch krijg je een bandje dat ze van maandag tot vrijdag bereikbaar zijn van 10.00u tot 12.30u. Maar je krijgt nooit iemand van de klantenservice. Ook heb ik elke week een mail gestuurd. Daar krijg ik telkens hetzelfde mailtje terug. nl Dat het in goede orde is ontvangen. Maar door ziekte en onderbezetting de afhandeling van de bestelde producten langer op zich laten wachten. Ik kom geen steek verder. En ik heb sterk het vermoeden dat ik ben opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Ik heb al verschillende keren aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Maar daar wordt in alle talen in gezwegen.
Ik ben tevreden als mijn geld weer op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NuGezond.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NuGezond.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Broelofs