Klacht: betaalde prgramma’s Tune Up en Secure VPN zijn niet te activeren

op 12 februari 2018 over AVG Nederland in de categorie Software

Op 11/01-2018 kocht ik voor 3 jaar het programma Secure VPN van AVG.
Diezelfde dag werd de betaling bevestigd, echter ik kreeg het niet voor elkaar dit programma te activeren.
Ik kreeg voortdurende het bericht: U moet verbonden zijn met internet. En dat bleef zo, terwijl ik toch wel degelijk verbonden was met internet. Voor verdere mogelijkheden moest ik alle antwoorden op vragen maar eens bekijken van AVG. Dat heb ik inmiddels wel een keer op 20 gedaan, maar dat bleef bij dezelfde mededeling: U moet verbonden zijn met internet….Begin februari via de support@help.avg.com gechat met o.a. Srinivasan (2,5 uur), Varun en Karthik (1,5 uur) onder casenumber 05998890, echter ondanks het feit dat ze op afstand mijn computer overnamen en Secure VPN probeerden te activeren lukte dat ze niet. Ze kregen de mededeling: We hebben een probleem,. Probeer het later nog eens. Tenslotte verwijderden ze alle door mij betaalde AVG programma’s van mijn computer om ze daarna weer proberen te plaatsen. HETGEEN ECHTER NIET LUKTE, met het gevolg, dat ik ook Tune Up, Internet Security en nog steeds Secure VPN niet kon activeren. Ze meldden me wel, dat ze erop zouden terugkomen, MAAR DAT IS INMIDDELS EEN WEEK GELEDEN Ik heb zelf na afloop AntiVirus Free moeten downloaden, anders had ik geen enkele bescherming meer. Ondanks al mijn extra mailtjes krijg ik geen reactie meer van ze. Ik voel me zwaar bedonderd. Veel betaald, maar geen programma’s meer.
Via allerlei andere AVG mailadressen probeerde ik dit gedoe aan te kaarten bij AVG, echter die blijken allemaal in mijn spam terecht te komen. Op die manier schermt AVG zich af. Hopelijk levert dit bericht wat op.

Als ik mijn aan AVG betaalde programma's Tune Up en Secure VPN gewoon kan activeren. Inmiddels heb ik dat wel voor elkaar gekregen met Internet Security, maar die andere 2 programma's zijn ook erg belangrijk. Ik wil immers totale bescherming en een snelle computer.
Bij het downloaden van VPN blokkeert het systeem tenslotte bij de mededeling: U moet verbonden zijn met internet en bij het activeren van Tune Up onbeperkt krijg ik de mededeling: We hebben een probleem. Probeer het later nog eens. (zie foto hieronder)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cornelis.vanduijn@gmail.com