Klacht: Betaald voor katalysator en nog niks binnen

op 03 september 2018 over SPiTS automotive in de categorie Auto Onderdelen

Op 25-8-2018 heb ik een katalysator besteld via deze firma. Toen stond er voor mijn type auto een katalysator voor 120,90euro, dit heb ik via ideal betaald.
Omdat ik maar geen verzendbevestiging kreeg, heb ik op 29-8-2018 contact opgenomen met de firma en werd mij verteld dat er een mail verstuurd werd, waar ik het kenteken moest opgeven.
Deze mail heb ik niet gekregen, dit heb ik hun ook doorgegeven en gelijk mijn kenteken meegestuurd. Toen kreeg ik te horen dat deze niet het goede type is en moest een andere kiezen voor 35 euro meer. Dit heb ik dan betaald omdat ik deze katalysator snel nodig heb, ook aangegeven voor het weekend nodig te hebben en werd mij beloofd dat deze voor het weekend binnen zou zijn.

Verder weer geen verzendbevestiging en ik vond het maar raar. Op 30-8-2018 weer contact gehad en het zou verzonden zijn. Natuurlijk niks binnen gekregen van een verzendbevestiging, maar ik denk wacht het af.

Vandaag 31-8-2018 het is weekend en nog niks binnen. Geen katalysator en geen verzendbevestiging.

Probeert contact op te nemen, maar vergeefs. Telefoon neemt niemand op en op mijn mails en sms wordt verder niet gereageerd.

Ik ben tevreden als ik OF de katalysator zo snel mogelijk krijg OF gewoon mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door maurice willemsen