Klacht: Betaald voor benzine maar geen benzine

op 22 juli 2019 over Shell in de categorie Tankstations

Ik heb deze ochtend met haast 10.04 euro benzine getankt in mijn Kia Picanto met kenteken RB-185-R. Toen ik kwam op plaats van bestemming (rond de 5 km van het benzine station) kwam ik erachter dat er helemaal geen benzine in mijn auto zat terwijl ik wel heb betaald. Ik heb het benzine station gebeld maar de vrouw werd alleen boos en noemt mij leugenaar. Ze gelooft niet dat ik betaald heb zonder dat ik benzine in m’n auto heb getankt. De vrouw vertelde mij alleen maar dat er een probleem is met mijn auto, dat mijn meters niet goed werken. Maar dit is niet het geval, ik heb geen benzine in mijn auto.. Het gaat hier om benzine station aan de N206 Wassenaarseweg 65, 2223 LA Katwijk aan Zee.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg. De service was helemaal niet professioneel. graag hoor ik snel of er een oplossing hiervoor is en wat ik kan doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shell

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andreia Ribeiro