Klacht: Betaald product wordt niet geleverd

op 09 juli 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Enige weken geleden een product hier besteld. De betaling mislukte in eerste instantie waarop er direct een mail kwam dat mijn betaling nog niet was voldaan en ik dit diende te voldoen voordat het product verzonden kon worden. Dit direct gedaan en ook hierop direct de bevestiging van betaling en verzending van het product. Ongeveer een week later had ik het product nog steeds niet ontvangen waarop ik een mail heb gestuurd en tevens geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Helaas geen response nog contact. Hierop volgend heb ik nogmaals een mail gestuurd, een bericht op de facebook pagina, een messenger bericht gestuurd en nogmaals gebeld. Bij telefonisch contact blijf ik de 4e wachtende in de rij. Bij messenger wordt vermeld binnen een uur reactie, echter nu 3 uur later nog steeds geen reactie. Op de facebook pagina mijn beklag gedaan, deze werd vrijwel direct verwijderd, en uiteindelijk ben ik zelfs compleet geblokt op de pagina.

Ik wil mijn geld terug en hoop dat dit bedrijf niet meer kan en mag adverteren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith de Bruin