Klacht: betaald online, geen verzendlabel gekregen

Arie Stam op 20 april 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 20 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Stam, Om te beginnen wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u hierdoor ervaren heeft. Het is inderdaad heel vervelend als u het label niet krijgt, terwijl u wel de betaling voldaan heeft. Helaas...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 20 april 2015

Een klant heeft online betaald voor het verzenden van een pakket via DHL, maar ontving geen verzendlabel. Dit probleem heeft de klant eerder ook al ervaren bij DHLforyou. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Onlin betaald om een pakket te verzenden, maar er komt geen verzendlabel naar mij toe gezonden, dit is mij al eerder bij DHLforyou overkomen.

Gewenste Oplossing:

Als ik op tijd ,nadat ik betaald hebt, direct een verzendlabel krijg toegezonden per mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 april 2015 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Stam,

Om te beginnen wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u hierdoor ervaren heeft. Het is inderdaad heel vervelend als u het label niet krijgt, terwijl u wel de betaling voldaan heeft.

Helaas worden de labels nergens centraal opgeslagen, waardoor het niet mogelijk is om hem na te sturen.

De enige optie is om het label op een later tijdstip opnieuw aan te maken en restitutie aan te vragen voor het label dat u niet ontvangen heeft. Ik zal u het restitutieformulier meesturen als bijlage. Mijn verzoek aan u is om dit label in te vullen, in te scannen en te mailen naar [email protected], zodat dit zo snel mogelijk gerestitueerd kan worden.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, we zien graag het restitutieformulier tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Webcare Advisor

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM