Klacht: Betaald maar niet ontvangen

op 08 september 2016 over Replicahorlogesonline.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Op 29 augustus 2016 het aangegeven bedrag voor de ordernr. 205697 overgemaakt naar dhr. Wagensveld. Daarna niets meer van replicahorloge vernomen. meerdere keren gebeld en het antwoordapparaat ingesproken met een terugbel verzoek. Ook heb ik gemaild naar het info Adress maar geen reactie ontvangen.

Op 09 september heb ik een mail ontvangen van replica horloge met de mededeling dat door reorganisatie deze last is ontstaan en bied zijn excuses aan. Ik zou volgens hen mijn horloge in de loop van volgende week verwachten.

Op 19 september een medewerker van replica horloge telefonisch gesproken die de reorganisatie bevestigde. Volgens de medewerker was er een zending vanuit Spanje onderweg alwaar de magazijn is gevestigd en dat mijn bestelling in de loop van de week bezorgt zal worden en indien de bestelling niet geleverd kan worden de betaling teruggestort zal worden.
Mijn bestelling is nog niet bezorgt.

Ik ben tevreden indien mijn bestelling wordt bezorgt of mijn geld wordt teruggestort.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RadKC