Klacht: Betaald maar geen laptop ontvangen

op 24 juni 2019 over LaptopDelivery in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mijn moeder was ik op zoek naar een laptop voor een mooie prijs. Na een paar keer contact gehad te hebben via de mail (altijd binnen een half uur antwoord) de laptop besteld.

Helaas na de ontvangstbevestiging geen laptop ontvangen. Na een paar keer bellen en mailen contact gehad en werd toegezegd dat de laptop de dag erna verstuurd zou worden. Helaas zijn we weer een paar dagen verder en niks ontvangen. Ook bellen en mailen haalt niet uit

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LaptopDelivery over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LaptopDelivery in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Suzie1986

1 jaar geleden - Na het bericht van klacht.nl dat Laptopdelivery mijn klacht in behandeling genomen had werden we heel even blij. Het enige wat ik tot op heden echter van Laptopdelivery gehoord is:LaptopDelivery heeft gevraagd of je hen wilt beoordelen. Ze willen graag van je weten hoe je de klachthandeling hebt ervaren.De ervaring met deze partij is gedaald tot ver in de min!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Suzie1986