Klacht: betaald en toch mails krijgen dat er niet betaald is

op 22 juli 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

o allen

helaas heb ik dit product gisteren gekocht. ik heb een bevestiging mail gehad en daar stond in dat ik nog moest betalen. gedaan voor 2200 uur en dan verwacht je een paketje de volgende dag. vanmorgen weer een mail u heeft nog niet betaald. niet nadenkend weer betaald. en nu net weer een mail dat ik nog niet betaald heb. Ik probeer ze ze bereiken (eerste beller) nemen niet op daarna een mail gestuurd met van alles om mij niet terug te kunnen mailen of bellen. in de mail van hun dreigen ze met incasso Buro terwijl ik betaald heb (had al door dat dit oplichting is) wat kan ik doen? krijg ik echt een brief van een incassobureau? ik weet nu al niet meer wat ik moet doen heelllpp.

groetjes saidjah

hieronder heb ik de mail gekopieerd
deze mail heb ik twee keer gehad in één dag (vandaag)

Afslankringen
info@afslankringen.nl
www.afslankringen.nl
Mijn account | Contact

ss, Let op! We hebben nog geen betaling mogen ontvangen.
Beste ss dassen,

Indien je voor Bankoverschrijving hebt gekozen zien wij je betaling graag binnen 3 werkdagen tegemoet.

Nogmaals bedankt voor je bestelling op Afslankringen.nl – Je kunt bijna beginnen met makkelijk en snel afvallen echter hebben wij helaas nog geen betaling van je mogen ontvangen. Wellicht vergeten…

Volgens onze financiële administratie hebben wij nog geen betaling van u mogen ontvangen.

Wij hebben uw product(en) met korting al enige tijd geleden voor u ingepakt en met porto gefrankeerd om te gaan versturen naar het door u opgegeven adres. Wij doen wat wij beloven en gaan er dan vanuit dat onze klanten dit ook doen. Zodoende stellen wij u nogmaals netjes op de hoogte omtrent uw bestelling.

U hebt een bestelling met betaalplicht gedaan echter heeft u nog niet aan die betaalplicht voldaan.

Het gaat om de bestelling met order nummer ORD145951 en het openstaande bedrag betreft €8,95

Wij verzoeken u daarom om het openstaande bedrag €8,95 binnen 3 werkdagen over te maken op bankrekening: NL81 INGB 0006 8732 43 (BIC: INGBNL2A) t.n.v. RuCa Sales BV te Almelo. Vermeld daarbij altijd het ordernummer!

VERDERE VERLOOP VAN JE BESTELLING:

1. Je gekochte product(en) met de tijdelijke actie prijzen hebben wij al voor je ingepakt.

2. Als wij je betaling vandaag vóór 22:00 uur ontvangen, heb je morgen al je afslank product in huis! Je krijgt automatisch een bevestigings e-mail als wij jou betaling hebben mogen ontvangen.

3. We sturen je een e-mail als je bestelling wordt verzonden!

Wil je via bank overschrijving betalen of lukt de iDeal / Achteraf Betaling niet?
Je mag ook het bedrag onder vermelding van je unieke factuurnummer overmaken op onze zakelijke bankrekening. Zie hieronder de rekening gegevens:

Rekeninghouder: RuCa Sales
IBAN rekeningnummer: NL81 INGB 0006 8732 43
BIC: INGBNL2A
Naam en plaats bank: ING bank te Almelo

LET OP: Vermeld bij een bank overschrijving je unieke factuurnummer INV193744.

We zien graag je betaling uiterlijk binnen 3 werkdagen tegemoet om zo extra incasso kosten te voorkomen. Ontvangen wij geen betaling dan zullen wij uw order aan een incasso bureau overdragen.

Heb je vragen en/of opmerkingen? Wij zijn 7 dagen per week voor jou bereikbaar.

Met vriendelijke groeten,

Het team van: Afslankringen.nl
Telefoon: (0031) 0900

deze mail kreeg ik net. of terwijl je kunt ze niet bereiken

Mijn account | Contact

We hebben je e-mail ontvangen, hartelijk dank!
Dit is een automatische e-mail, we vragen je vriendelijk deze door te lezen.
Op dit moment ontvangen wij gemiddeld 860 e-mails per uur. 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Ook op onze Facebook pagina krijgen wij meer dan 420 privé berichten per uur en elke seconde wordt er wel een reactie gepost. Reageren op vragen en/of opmerkingen via Facebook is op dit moment voor ons onmogelijk.

Wij werken met man en macht dag en nacht door om alle bestellingen en e-mails te verwerken.
Heeft u een vraag over onze producten een betaling of een nog niet ontvangen bestelling?
U kunt ons dan het beste bellen op 0900-1712.
Ons team kan dan direct handelen en zo krijgt u direct een antwoord op uw vraag en/of opmerking. Wij zijn elke werkdag van 08:30 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

Wellicht vindt je het antwoord op je vraag en/of opmerking wel op onze site zie: http://www.afslankringen.nl…

Wij streven erna om elke e-mail zo goed en duidelijk mogelijk te beantwoorden daar wij advies op maat en correcte afhandeling zeer belangrijk vinden. Op dit moment is de respons wachttijd helaas meer dan 28 uur. Je hoeft ons niet opnieuw te e-mailen. Wij hebben je e-mail goed ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.

Wij vragen je vriendelijk niet op deze e-mail te reageren omdat wij al je e-mail hebben ontvangen. We zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden of hopen je via de telefoon snel te mogen helpen!

Alvast bedankt voor je begrip!

Het team van Afslankringen.nl
Wij zijn elke werkdag van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op (0031) 0900-1712

Dat dit bedrijf goed aangepakt moet worden . Het is zelfs op radar geweest. Dat ik geen mails meer ontvang dat ik moet betalen. Helaas ben ik hierin getrapt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saidjah