Klacht: Betaald

op 06 november 2017 over DetoxFormule.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Hierbij dien ik een klacht in
Om het feit dat ik een rekening heb betaald waarvan ik een bevestiging heb gehad.
En hun beweren dat dat niet zo is
Na meerdere telefoontjes en mails wil ik nu toch een keer duidelijkheid.ik heb toen een pakketje gekregen met 1 levering hun beweren dat dat er 2 zijn geweest dat is dus niet waar.!
Ik heb toen gebeld dat ik dus maar 1 pakketje heb besteld en geen 2 .ik ga dus niet voor iets betalen wat ik niet heb gehad althans ik betaal niet voor 2 dingen waarvan ik maar 1 keer heb betaald (logies€
Ik ben nu vanaf julli bezig om dit op te lossen het kost me veel telefoon gesprekken en e-mails om dit af te handelen
Ik hen hun aan de telefoon gehad en hun hebben mij een bevestiging gestuurd dat er een deel betaald is dat is dus het deel van 1 paket wat ik dus besteld heb en nu zeggen hun dat ik nog een deel moet betalen om dat ik 2 paketen heb besteld wat dus niet waar is
Er staat ook duidelijk in de brief van het cjib dat ik maar 1 keer besteld heb en geen 2 keer
De bedragen die ik op de briefen zie kloppen ook niet ze lopen op tot naar beneden dat is al een reden waar van ik denk het zit niet goed
Graag hoop ik dat hier aan gedaan kan worden want ben er nou al een aardig tijdje mee bezig en ik er wel een beetje klaar mee ben
Met vriendelijk groeten
Santana prins

Dat er duidelijkheid komt van dat ik heb betaald voor het gene wat ik heb besteld

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DetoxFormule.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DetoxFormule.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Santana prins