Klacht: Bestellingen in de vuilnisbak afgeleverd

op 11 januari 2014 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen reactie op klacht.
PABO is onbereikbaar … hun klachten pagina werkt ook niet:
Zie benedenstaand copie van hun ” klanten service afdeling”

Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder contactnummer: 794690.
Je vraag is: Bestellingen zijn niet naar behoren aangekomen:

Klantnummer:200538948 Ref 751
Hulst, 20-12-13

Het betreft twee pakketjes:
3SQP0001286369
en
3SQP0001286409

Bode heeft de twee bestellingen in de vuilnisbak gedaan!!! Deze is geleegd.
Ik ben met de kerstweek weggeweest en vond de volgende bijlage op de mat bij thuiskomst (bijgesloten als attachment)!

Ik ben een vaste klant en het gaat om een groot bedrag!
Gelieve mij deze twee bestellingen nogmaals kostenloos te bezorgen!

Gewenste Oplossing:

Reactie van PABO en deze bestellingen mij nogmaals toe te sturen of geld terug. Select vracht is blijkbaar niet te vertrouwen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 04 november 2014 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

na telefonisch contact is in goed overleg met de auteur van de klacht besloten dit contact af te sluiten.

Online Service Team Pabo
Judith

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pabo beoordeeld.

Heeft op 04 november 2014 om 17:40 geantwoord

Producten zijn nogmaals gestuurd en ontvangen alles zonder verder contact of excuus!

Alle klachten die gemeld zijn door Blackhawk