Klacht: Bestelling zou op bovenverdieping geplaatst worden en is niet gedaan.

op 02 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij BOL een bestelling geplaatst een droger
Deze zou vandaag geleverd worden , geplaatst worden op bovenverdieping en oude droger zouden ze meenemen.
Hier extra over gebeld en voor betaald.
De droger zou op iedere plek in huis geplaatst kunnen worden.

De chauffeur TIMO badge ID W4031
Kwam en hij heeft de droger over de drempel getild en niet de oude droger mee genomen en ook niet geplaats waar ik de nieuwe droger zou willen hebben.

Ik bol gebeld en ze hebben dynalogic gebeld en TIMO zei ik ging akkoord met drempel service en de oude zou hij niet mee nemen want was niet los gekoppeld zei hij………

Dit is niet zo hij wilde de droger niet plaatsten en meenemen Want hij was alleen..

Slechte service !!

Vandaag !!!!!!!!geholpen zou worden de oude droger mee en nieuwe zou worden aangesloten

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 10:06 geantwoord

Geachte mevr. Edwards,

Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak en de ervaring met onze service. Ik heb uw gegevens nagekeken en zie dat de koerier inderdaad het apparaat tot op de drempel heeft geleverd aangezien hij alleen was. Er is een fout gemaakt in de planning en hier hadden twee koeriers bij aanwezig moeten zijn.
Ik zie dat mijn collega's dit al hebben opgepakt met de leverancier en de afdeling van de Planning. De leverancier heeft hierop een nieuwe order aangemaakt om het oude apparaat alsnog op te halen. Echter heeft u aangegeven dat dit niet meer nodig was.

Nogmaals onze oprechte excuses voor al het ongemak! Ik hoop dat we u in de toekomst misschien nog eens mogen bewijzen dat dat het ook direct de eerste keer goed kan gaan.

Ondanks alles wens ik u een fijn weekend! Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 23:04 geantwoord

De reden dat ze niet meer hoefde komen om de oude droger op hoefde halen was dat jullie na 1 week gingen bellen en toen hebben het wel zelf gedaan .. aangezien we de volgende dag kijkers kregen ..

Alle klachten die gemeld zijn door Dianaedwards