Klacht: Bestelling wel verzonden, niet ontvangen.

Debbie en Robert op 15 oktober 2020 over Poitrine d’Or in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Op 6 aug. heb ik een bestelling geplaatst voor een gepersonaliseerd moedermelk sieraad bij Poitrine d’Or.

Op 28 sept. ontving ik een geautomatiseerde e-mail dat mijn bestelling is verzonden.
Hierbij zaten geen tracking gegevens.

Ik heb op 9 okt. contact gezocht per e-mail. Ik heb het bedrijf het volgende gemaild :

“ Hoi,

We zijn inmiddels al weer 2 weken verder sinds deze mail verstuurd is.
Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen.
Graag verneem ik wat er aan de hand is of wat de tracking code is.

Gr. Debbie”

Helaas geen reactie.
Er gaat wel een geschiedenis aan vooraf.

Op 1 augustus had ik ook een bestelling geplaatst bij Poitrine d’or. Ik had contact gezocht middels het contact formulier op de website omtrent de levertijd, geen reactie. Op 21 augustus heb ik mevrouw benaderd via Facebook messenger. Daarin heb ik netjes gevraagd wat de levertijd is gezien ik dit niet terug kon vinden op de website. Daarop antwoordde mevrouw dat het begin volgende week al verstuurd zou worden. Een week later had ik nog steeds geen order binnen of mail dat het verstuurd zou zijn. Op 28 augustus heb ik mevrouw wederom benaderd via Facebook messenger.
Hierop reageerde ze best fel, ze benoemde ook dingen die ze daarvoor helemaal niet had gezegd. Hierop kwam een slap excuus dat mevrouw een druk leven heeft, ja wie niet? Dat is geen reden om orders niet te versturen die zijn toegezegd ! Dan moet je geen eigen bedrijf beginnen. Nu heeft mevrouw op 28 augustus aangegeven de ketting die maandag te versturen met een 24h levering. Je snapt het al, 4 september en ik had nog steeds niets binnen! Ze heeft een tracking code doorgestuurd die een foutmelding geeft : CE 384183198 BE mijn postcode is 0000XX. Ik heb het ook zonder spaties geprobeerd, werk niet. Ik heb mevrouw wederom benaderd via Facebook messenger of ze svp met mij mee wil kijken met de verzending want ik krijg een foutmelding. Wel gelezen, geen reactie.
Uiteindelijk heb ik mijn eerste bestelling op 7sept. ontvangen.

Maar.. nu wacht ik dus al enige tijd op mijn 2e bestelling.
Mevrouw reageert nergens meer op, zeker niet na de slechte review die ik plaatste op haar bedrijfspagina.

Het gaat hier om een moedermelk juweel, iets wat erg emotioneel ligt.
Ik zou het heel fijn vinden om mijn juweel alsnog te mogen ontvangen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Als ik mijn juweel op zeer korte termijn ontvang en mevrouw netjes haar excuses aanbied.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poitrine d’Or nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie en Robert