Mijn Klacht:
Ik heb een tijdje geleden iets besteld bij 12deliver via marktplaats, dit kwam uiteindelijk een maand later binnen. Ik heb 2x een mailtje gehad met een leverdatum en 1x een mailtje dat mijn bestelling was vertraagt. Op mijn eerste mailtje (waarin stond dat ik mijn bestelling niet binnen gehad had) werd niet op gereageerd, en op mijn 2e mail (waarin stond dat ik mijn bestelling intussen had en dat ik het zeer op prijs zou stellen als ik een vergoeding kreeg) hierop kreeg ik als antwoord de vraag of ik mijn bestelling al binnen had. Er stond toch duidelijk dat ik een inhoudelijk antwoord kreeg?. In mijn 3e mail schreef dat ze hadden kunnen lezen in mijn 2e mail dat ik mijn bestelling heb ontvangen maar dat ik antwoord wilde op mijn vraag, waarop ik als simpel antwoord kreeg: “Nee wij doen niet aan schadevergoeding.”. Weer zo’n inhoudelijk bericht.
Gewenste Oplossing:
Excuses voor de vertraging en de late email en toch een schadevergoeding